account manager Gdańsk
- pozyskiwaniem nowych Klientów,
- przygotowywaniem ofert,
- współpracą z innymi działami w ofertowaniu projektów wykraczających poza obszar eMarketingu,
- analizami konkurencji potencjalnych Klientów podczas ofertowania,
- budowaniem długoterminowych relacji z kluczowymi klientami i rozszerzaniem współpracy,
- koordynacją działań zespołów pracujących dla kluczowych klientów,
- reprezentowaniem firmy na spotkaniach biznesowych z Klientami.
Wymagania
ma minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym lub specjalistycznym stanowisku w agencji digitalowej, w agencji SEO/SEM lub w agencji reklamowej,
ma szerokie spektrum wiedzy o marketingu internetowym w Polsce i na świecie (SEM, SEO, Analityka Internetowa, Social Media),
potrafi budować długofalowe relacje z klientami,
potrafi trafnie identyfikować potrzeby Klientów,
umie skutecznie negocjować,
potrafi świetnie prezentować,
bezproblemowo porozumiewa się w języku angielskim,
potrafi tworzyć oferty handlowe oparte o różne modele rozliczeniowe,
potrafi zarządzać zespołem projektowym i monitorować wyniki,
ma proaktywne podejście do projektów.
Oferujemy
stabilne, długoterminowe zatrudnienie i pracę w młodym, prężnym zespole
szkolenia i możliwość zdobycia certyfikatów
możliwość rozwoju i realizacji własnych pomysłów
atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do osiąganych wyników i doświadczenia
doskonałą atmosferę pracy
możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych
Klauzule informacyjne
Aplikuj